Faceți căutări pe acest blog

luni, 31 octombrie 2011

What if...

Ma gandeam...Cum ar fi lumea daca toti am fi perfecti ? Daca...nimeni absolut nimeni nu ar avea niciun defect. Oare, ar mai fi aceeasi armonie? Cred ca nu !
Pe unii dintre noi , defectele ne reliefeaza cel mai bine personalitatea.Si ma dau pe mine cel mai bun exemplu ( sa nu bag pe altii apoi sa ma ia maine de maneca ca i am criticat pe blog ), nu sunt perfecta...in schimb defectele mele ma definesc in intregime.Sunt aeriana cateodata, nu stiu ce imi doresc de la viata , habar nam ce e VIATA , habar nam ce e aia fericire suprema! Dar cu toate acestea, ma chinui si eu sa traiesc, cum pot..bine.dar cateodata la maxim ! Suntem okay asa cum suntem. Trebuie sa fim multumitori chiar daca perfectiunea nu s-a izbit in noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu