Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Baietii se ...indragostesc mai repede?




Eram ieri la ora de biologie , si cum nu aveam chef sa ascult ce vorbeste profa.citeam dintr-o revista cand ceva imi sare in ochi( metaforic vorbind ) . Era un titlu mare ceva de genu : Barbatii se indragosesc mai repede decat femeile. Am facut niste ochi cat niste cepe din alea coapte, am bagat revista mai palmat asa si m-am dat la citit.Da,era adevarat. Vorbea nu stiu ce era aia.psiholoaga, doctor in Love sau na.in fine, nici eu nu am retinut multe chestii dar ce era important de stiu ...am bagat la bagajel . Eu credeam cu tooootul invers. Sunt fata si stiu ( cred ) ce e aia indragosteala. Noua cand ni se zice ceva frumos, sau...unele gesturi de tandrete ne simtim ca pe a 10 a planeta.Dar uite ca psiholoaga aia e de alta parere. Si intr ul fel e mai ok asa....NU trebuie sa ma simt eu vinovata de ce..Dar chestia e ca, da EL se indragosteste.dar care fraier sufera la urma? Ha..? Da, noi , girls !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu