Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 octombrie 2012

In ce consta fericirea?


***

Ce te face pe tine fericit? Daca ar fi se zic tot ceea ce ma face pe mine fericita, as intarzia la scoala si nu as avea ocazia sa fiu ascultata la economie. Dar, hai sa fac un rezumat. Fericirea consta in bunatate. Daca esti bun cu cei din jur, si cauti in asa fel sa fii cat de cat o persoana altruista, iti spun din proprie experienta, ca asta e o metoda buna si eficienta de a fi fericit.Faptu ca daruiesc ceva, ca spun o vorba buna unei persoane care are nevoie, ma simt implinita.Ca pot merge la scoala (nu intelegi gresit, scoala nu ma face fericita) si ma pot deplasa pe picioarele mele este o bunate a Domnului si trebuie sa ma bucur de ea si sa ii multumesc.
Parintii mei sunt langa mine mereu, sunt sanatosi si sunt fericita atunci cant tata face tot posibilul sa ma aduca intr o stare mai buna prin glumitele lui !
Muzica si ea are un impact major in starea omului.Ea ma poate ridica in slavi , sau ma poate tranti la pamant numai prin linia melodica dar mai ales prin versurile ce le contine.
Si, intotdeauna mi am cautat prieteni sinceri.Nu gasesc un mod de a te bucura cu un prieten bogat, ci cu unul sincer si unul care e deschis in fata ta.Banii nu imi pot aduce fericirea! intotdeauna am zis asta, si o sa o mai zic. Un ban, tine un timp portofelul tau ocupat, iar un zambet iti ocupa inima de fericire :)
Zambeste strainilor, pentru ca poate nu au cine sa le ofere un zambet cateodata .
Fa ceea ce te face fericit.

2 comentarii:

  1. Inainte de opinii personale te indrum la unii care studiaza mai serios problemele astea: http://www.ted.com/talks/dan_gilbert_asks_why_are_we_happy.html
    Si au de spus ceva serios pentru ca au ceva ani in spate.
    Altcineva spunea ca "toata viata mi s-a explicat de oamenii din jur ca banii sunt importanti in viata. La batranete am ajuns sa inteleg asta."
    E un ideal demn de un copil ceea ce spui tu despre bani, dar vei afla in timp ca dincolo de valoarea lor intrinseca ai nevoie de ei pentru a-ti asigura in jurul tau un minim confort fara de care fericirea va fi des umbrita.
    Nu intelege ca poti cumpara fericirea cu bani -nimeni nu poate- sau confortul este cel asigurat de TV cu diagonala cat mai mare.
    Dar o poti intretine se spune. Si asa e. Daca nu am facut umbra pamantului degeaba timp de 47 de ani, marturisesc ca asa e. Am avut candva bani, nu mai am. Nu sufar de lipsa banilor. Sufar cand prietenii sinceri si deschisi se duc la bar sa vada meciul iar eu ma duc acasa ca nu suport sa ies iar pe cheltuiala lor.
    PS: exemplul cu meciul e derizoriu, intelege ideea din asta. Si extinde-o la excursii pe care ceilalti le planifica, la petreceri de revelion, etc. Cu varsta lucrurile nu mai pot fi privite cu naivitatea tineretii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În legătură cu banii, da. Însă nu trebuie făcut abuz cu asta. Banii te ajută să ai un minim de confort, și sunt total de acord cu asta. Dar uitate în jur și ai să vezi multi oameni lacomi. Care nu se limiteaza doar la confort, ci vor din ce în ce mai mult.

      Ștergere