Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 mai 2014

Fragment

”Am uitat de starea ce mă apăsa cu ceva momente în urmă. Am stat și m-am gândit: cu siguranță primăvara este anotimpul meu preferat. Totul renaște, totul strălucește și te face să uiți că a trebuit să rabzi gerul iernii și nămeții uriași. Mă simțeam în sfârșit mai bine.
Cu pătura pe spate, am hotărât să cobor să iau aer curat și să respir bucuria naturii. Încă simțeam durere, dar mă împotriveam.

Frumusețea naturii m-a copleșit cu primul pas făcut afară. Un aer cald, curat și îmbibat cu parfumul florilor era tot ce aveam nevoie. Simțeam că mă vindec și renasc odată cu tot ce era în jurul meu.

M-am așezat pe banca din fața casei pentru a asculta ce natura vroia să îmi spună. Totul era ca un interminabil spectacol.”- Eu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu