Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 24 decembrie 2011

A doua sansa ( part 2 )

... Ma aflam in umila mea coliba dar de data asta totul era luminos, plin de prospetime si de viata. Eram oarecum confuz si uimit. Am inceput a cerceta locul deoarece totul parea schimbat. Zaream pe spatarul scaunului din colt o haina femininaaruncata in graba . Inima a inceput a-mi bate atat de puternic incat am alergat usor spre usa dormitorului. O deschid usor cu speranta arzand in suflet ca voi vedea din nou iubirea.
Ochii mei incepu a se umple de lacrimi , de dor puternic cand in patul alb si spulberat de razele soarelui era firava si pierduta in lumea viselor, ea cea care era totul pentru mine...
Ma indreptam usor spre ea cu frica de a nu fi doar un vis. O sarut usor pe frunte sa nu o trezesc si ma asez langa ea. Doamne, ce dor imi era sa o mangai.Ochii mei parca incet incet se inchideau si am reusit sa atipesc langa trupul ei dezvelit. In negura somnului, am putut observa chipul alb ce ma atinsese. Parca imi vorbea prin somn." Am incercat sa te ajut sa iti amintesti motivul de ce a ta dragoste te-a abandonat.Am dat timpul inapoi pentru tine. Poti face o schimbare sau vei lasa sa se repete totul iar in final vei risca sa ramai singur. Dar de data asta... pentru totdeauna."
M-am trezit speriat de gandul ca o voi pierde din nou. NU! Nu voi permite din nou asta. O vreau langa mine pentru totdeauna asa cum vreau ca razele soarelui sa priveasca spre coliba mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu