Faceți căutări pe acest blog

luni, 12 decembrie 2011

Pa.



Cum as putea sa alung pe cineva care a reusit sa imi schimbe viata? Nu stiu.. e posbil ca cineva sa iti schimbe linia plictisitoare a vietii cotidiene ?
Hmm... ( moment de meditatie)
Da.e posibil .Zic ( cred ) din experienta care am reusit sa o am pana la varsta asta. Nu sunt trecuta asa prin viata sa stiu prea multe .dar cu mintea mea putreda mai deosebesc si eu lucruri.
Deci, hmm, da...pot sa zic ca viata mea poate s-a schimbat.si in ceva bun ! Si, i`m proud de asta !!
Stii, sunt binecuvantata din belsug, si nu cred ca merit atatea.Uneori stau si ma intreb." Doamne, oare chiar merit eu atatea? sunt doar o amarata fata din Suceava, care..a facut multe greseli."

De aceea , incerc sa fiu mereu multumitoare de ceea ce sunt, pentru ca nu e meritul meu... Nu merit nimic din astea, si totusi le am. De ce sa nu multumesc?
Ia hai, multumeste-te asa cum esti si nu mai umbla pe la esteticieni ca sa iti umfli buzele sau cine mai stie ce, ca doar Dumnezeu ne-a creeat dupa chipul si asemanarea Sa. De ce sa-l schimbam?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu