Faceți căutări pe acest blog

duminică, 22 ianuarie 2012

Wake up

Stii ce?
Din inceputu asta de an am invatat ceva...
Hmmm..chiar daca imi doresc un lucru foarteee mult si na..stiu ca pot sa il am, ma obisnuiesc cu ideea ca nu o sa il am .Pentru ca m am saturat sa insist in anumite chestii si insist degeaba!!! Deci, fara rost.
... numai ambalez motoarele degeaba ca la sfarsit na..:) sa raman tot eu cea care se va face ca ploua.

Asa...anyway .
"Omul se naste, creste...si moare " !
Fraza asta m-a pus pe ganduri.
Ma gandeam la marii patroni si la marele vedete care castiga bani numai ca scoate o vocala pe gura.
Wow, minune.! La ce ii ajuta? Scrie ceva in fraza de mai sus legat de bani, bogatie etc.?
NU !
"Toate lucrurile de pamant sunt trecatoare" accentuez TRECATOARE!!!
Degeaba investesti in ceva, pui suflet in ceva...apoi cand te vei trezi in groapa vei fi doar tu si costumul Versace sau rochia D&G.!
Nimic din ceea ce ai aici nu vei lua cu tine!
Ar fi cazu sa ne mai desprindem de chestiile pamantesti si sa ne gandim la cele de Sus! Caci, sunt mai importane decat orice avutie.
Si...sa nu mai fi materialisti in halu asta, ca nu e decat un DEFECT!
Fii bun, si credincios. si restul vor veni pe deasupra !!
Peace!

Un comentariu: