Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 mai 2013

Provocare?




 Recent am primit, sa ii zic asa, o "provocare" din partea unei prietene. Mi-a daruit niste imagini, si alegandu-mi una, a trebui sa imi exprim sentimente si trairi sau tot ce imi poate exprima imaginea respectiva.
 Am ales-o pe aceasta,de oarece imi inspira un aer total romantic dar si melancolic in acelasi timp. Ma duce cu gandul la o intalnire pe inserat, unde doi indragostiti isi vorbesc mut, doar din privirile ce le sunt pline de sclipiri.O intalnire pur si simplu romantica, de care poate multi dintre noi nu avem parte. 
Si culoarea predominanta, care este rosu, ne arata faptul ca totul e cuprins intr-o aura misterioasa a pasiunii si a sentimentului a celor doi .



Dar, decizia mi-a fost una grea. Am ales-o si pe asta. Cand o privesc ma gandesc la cele mai ciudate vise pe care le am. Tu le stii, ciudato ! Unele, chiar nu le doresc realitate, insa o buna parte vor deveni ceva real. Visele sunt o dorinta, una pura si placuta inimii pe care chiar ea insasi le creaza. Visele mele? Hmm.. sunt o multitudine. Intotdeauna visez ca zbor. Si, cand imi dau seama ca e doar un vis, cad si aripile mi se frang. Imi placea inaintea, exact dupa ce ma treazeam, si visam ceva demn sa ramana in amintire, luam jurnalasu repede, si scriam pentru a-l putea citi peste ani. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu