Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 decembrie 2014

DOR


    Nu nega! Și ție îți este dor de cineva sau de ceva anume. Se citește cu litere atât de mari în privirea ta. 
Te macină zilnic, mai mult și mai mult. Dar te-ai obișnuit. Ai rămas sedentar în starea asta de DOR. 
Mie personal, mi-e dor de viață. Am uitat să mă bucur de lucrurile mici ce mi le oferă viața. 
Mi-e dor să fiu mângâiată de razele soarelui de dimineață până seară. Să simt mirosul proaspăt al dimineții încărcat cu roua proaspătă. Mi-e dor sa aud concertul naturii, întinsă pe iarbă și privind spre cer. Mă simțeam atât de vie și plină de viață. M-am săturat de zgomotul lumii. 
Mi-e dor de locul unde am siguranță deplină. Și am certitudinea că sunt doar eu...cu Dumnezeu. Gândurile și tot ce aveam pe inimă îmi erau ascultate. 
Mi-e dor de cuvintele care zidesc. Cuvintele îmi mângâie  sufletul, cuvintele sincere. 
Mi-e dor să ies afară în mijlocul ploii și să simt cum picurii de ploaie cad în părul meu. 
Mi-e dor să fiu fata deschisă și mereu zâmbitoare.
Mi-e dor de mine...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu