Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 decembrie 2014

Despre mine

 Cum deja am ceva timp de când postez lucruri și gânduri aici, m-am gândit că e timpul să faceți cunoștiință cu persoana care le scrie.
 Eu, Anca, o fată care e departe de perfecțiune. Stângace în multe lucruri. Însă în ciuda lipsei mele de pricepere, mă străduiesc să reușesc. 
 Văd eșecul ca o reușită, deoarece are rolul de a mă învăța să reușesc data viitoare. 
 Obișnuiam să fiu prietenoasă. Îmi plăcea să creez prietenii, să vorbesc mult și să îi fac pe alții fericiți. M-am lăsat însă de meseria asta de mult timp.
 Apreciez lucrurile mărunte făcute din dragoste. 
 Sunt atrasă de artă, în special pictura. Nu sunt bună la a pune o culoare pe pânză, însă când o fac încerc sa îmi descriu starea interioară prin reprezentarea culorilor. 
  Îmi place moda. Să mă îmbrac cât mai frumos și elegant.
 Scrisul? E o parte din mine. Mă trezesc mereu cu o agendă în fața mea și nici nu știu când foile ei sunt pline de scris. 
Supărată sau plină de entuziasm, scriu. Simt nevoia să mă eliberez? Scriu. Îmi place să stau cu o cană fierbinte de cappucino, la căldurică, cu laptopul în brațe și să scriu. Sau...să vizionez un film bun. 
        De ar fi gratis călătoritul, nu aș mai fi văzută niciodată prin împrejurimi. 
        Îmi place să încerc mereu lucruri noi. Să descopăr locuri și persoane. Să văd cât de minunat sunt create toate. 
       Îmi place deasemenea să admir locuri și peisaje. Aș sta chiar ore întregi în fața unei mari întinderi de apă dacă acolo m-aș regăsi și aș fi împăcată spiritual. 
       Mereu mă implic prea mult în anumite lucruri ce nu durează. Mereu oamenii profită de bunătatea mea. Și mereu rămân cu inima bucățele.
       Însă tot de atâtea ori mă ridic și merg înainte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu